Graag nodigen we u uit om vanaf donderdag 30 april 2026 samen met ons in beweging te komen!
We verzoeken u een wandelmaatje mee te nemen om samen met de praktijkondersteuners van Gezondheidscentrum Heer en Dokters van Hier een gezellige wandeling te maken.
In samenspraak met u zal een individueel wandelplan opgesteld worden, zodat we na enige tijd uitgesproken doelen kunnen evalueren.
Elke donderdagmiddag van 13.30 – 14.15 uur wordt er gewandeld en aansluitend een kop koffie /thee of fris gedronken op eigen kosten bij Ontmoetingscentrum Aen de Wan in Heer.